
Documente protecția și securitatea muncii
Documente specifice activității de securitate și sănătate în muncă
- Decizii pentru stabilirea atribuțiilor și răspunderilor din punct de vedere al securității și sănătății în muncă;
- Tematici de instruire introductiv generală, la locul de muncă și periodică;
- Instrucțiuni proprii de securitate a muncii pentru activitățile desfășurate și pentru echipamentele de muncă utilizate;
- Teste de evaluare a cunoștințelor acumulate în urma instruirii;
- Programe de instruire – testare la nivelul societății;
- Normative de acordare a echipamentului individual de protecție;
- Normative de acordare a a materialelor igienico sanitare;
- Documente pentru monitorizarea funcționării în condiții de securitate a echipamentelor de muncă: grafice pentru reparații, întreținere, procese verbale de recepție a echipamentelor de muncă;
- Autorizări interne pentru meseriile cu grad ridicat de accidentare;
- Evaluare riscuri de accidentare și îmbolnăvire profesională;
- Plan de prevenire și protecție.
*Lista nu este exhaustivă, fiind personalizată în funcție de specificul activității fiecărei societăți.
Pentru întocmirea documentelor specifice activității de securitate și sănătate în muncă nu precepem un tarif suplimentar, acestea fiind incluse în contractul de servicii.
Ultimele articole
- Plan SSM – Cât de eficient este planul dumneavoastră de sănătate și securitate în muncă?
- Bune practici privind telemunca și impactul acesteia asupra sănătății salariaților
- Ce trebuie să includeți într-o politică de securitate și sănătate a muncii
- Elementele esențiale ale unui management eficient de sănătate şi securitate în muncă
- Prevenția ca parte principală a culturii de securitate și sănătate în muncă
- Riscuri pentru protecția muncii identificate în mod repetat la auditarea locurilor de muncă